Retourbeleid

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Wij hopen dat je tevreden bent met je gedane bestelling. Het kan soms voorkomen dat er toch iets niet aan je verwachtingen voldoet. Je mag altijd contact opnemen, zodat we je verder kunnen helpen om alsnog met veel plezier aan de slag te gaan met je borduurspullen.

Wil je toch de bestelling retour sturen? 

Je kan (een deel van) je bestelling retourneren als:
     – je de bestelling niet langer dan 14 dagen geleden hebt ontvangen;
     – de te retourneren producten in de originele verpakking zitten en geen verbruikssporen of beschadigingen hebben.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

1. Meld je retour aan door binnen 14 dagen te mailen naar createdbynatasja@gmail.com met de volgende informatie:
     – Je ordernummer en/of de naam waaronder je besteld hebt;
     – Het artikel dat je wilt retourneren
2. Verpak het artikel/de artikelen goed en doe er een briefje bij met je voor- en achternaam.
3. Je betaald zelf de verzendkosten van je retour, zorg dat je pakket voldoende is gefrankeerd.
4. Verzend binnen 14 dagen na het aanmelden van je retour het pakket naar:
Created by Natasja, Friezenhorst 25c, 2171 VH Sassenheim.

Wanneer ontvang ik het bedrag terug?

Als je retour goed bij ons is aangekomen en de artikelen en de verpakking nog in de originele staat zijn, ontvang je binnen 7 dagen het bedrag terug op de rekening waarmee je hebt betaald.
     – Als je de gehele bestelling hebt geretourneerd, krijg je ook de verzendkosten van je bestelling teruggestort. Je betaald dan dus enkel de verzendkosten van je retour.
     – Let op! Is de verpakking kapot of het artikel niet meer in originele staat, waardoor wij het niet meer kunnen verkopen? Dan wordt deze waardevermindering in rekening gebracht op het terug te storten aankoopbedrag. De waardevermindering kan oplopen tot 100%.

Herroepingsrecht

Created by Natasja houdt zich aan het wettelijke herroepingsrecht dat binnen de EU geldt. Dit betekend dat je als consument het recht hebt om binnen de bedenktermijn van 14 dagen je aankoop, zonder opgaaf van reden, retour mag sturen. Op de website van de Consumentenbond lees je meer over je rechten als consument.