Veelgestelde vragen

Je kan op dit moment bij Created by Natasja betalen met iDEAL, Bancontact en PayPal. De betaalmethode selecteer je tijdens het afrekenen.

De prijzen in de webshop worden exclusief de verzendkosten vermeld. De verzendkosten worden in je winkelwagen berekend op basis van de grootte van de producten.

Alle verzendkosten per land kun je vinden op deze pagina.

Ja, zeker! Voor de volledige lijst waar Created by Natasja naar verzendt met de bijbehorende verzendkosten, zie de pagina Levertijd en verzendkosten

Staat jou land er niet bij? Neem dan contact op en dan gaan we kijken wat we kunnen regelen.

Bekijk de spam-folder van je mail, vaak staat de mail daar in als je geen bevestigingsmail hebt gehad. Mail naar createdbynatasja@gmail.com als je zeker wil weten of je bestelling wel goed is doorgekomen, dan kijk ik het voor je na.

Ik hoop natuurlijk dat je supertevreden bent met je bestelling! Maar mocht dat niet zo zijn, dan kan je als consument gebruik maken van je herroepingsrecht.
Op de pagina Retourbeleid lees je hoe dat precies werkt.

Ik pak alle bestellingen zorgvuldig in, maar onverhoopt kan het voorkomen dat ik het verkeerde product inpak of iets vergeet in te pakken. Oeps! Stuur een e-mail naar createdbynatasja@gmail.com en het wordt zo snel mogelijk voor je opgelost.

De meeste producten in de webshop worden z.s.m. aangevuld als ze uitverkocht zijn. Bijna alle producten maak ik zelf, dus zullen snel weer aangevuld worden. Neem eventueel contact op via het contactformulier als je alsnog een vraag hierover hebt.

Je kan contact opnemen via het contactformulier. We reageren dan binnen enkele werkdagen op je bericht.